Es requereix:

  • Cicle Formatiu Grau Superior en Administració o equivalent.
  • Nivell C de català o equivalent.
  • Acreditar certificació consistent a no haver estat condemnat per sentència ferma en algun dels delictes previstos a la LOPJM (en cas d'estrangers o doble nacionalitat s'ha d'adjuntar també el Certificat d'Antecedents Penals del seu país). Han de tenir menys de 3 mesos d'antiguitat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Es valorarà:

  • Experiència laboral acreditada en serveis d'atenció a l'usuari o similars.
  • Formació complementària pel lloc de treball (indicant hores/crèdits).
  • Coneixements d'informàtica amb èmfasi en aplicacions de Microsoft Office i predisposició a l'aprenentatge de noves plataformes.

Descripció de les funcions: 

  • Tasques pròpies de l'atenció al ciutadà: atenció a usuaris i famílies, resolució de consultes, informació i orientació, canalització de les consultes a altres departaments i suport en l'atenció administrativa de la Unitat.
  • Informació i orientació: explicació de la cartera de serveis, polítiques, procediments i circuits en funció dels drets i deures de la ciutadania, donar resposta a consultes telemàtiques.
  • Resolució de conflictes: col·laborar en resoldre conflictes i preocupacions que puguin sorgir en relació a l'Hospital, ser intermediari en referència a suggeriments, agraïments o reclamacions.
  • Coordinació de l'atenció: col·laboració amb membres dels equips assistencials i administratius  per garantir atenció integral i coordinada, optimitzant la comunicació y coordinació interdepartamental
  • Registre i documentació: assegurar la privacitat i confidencialitat de les dades del ciutadà, registre d'interaccions, gestions de les reclamacions, consultes, suggeriments i agraïments, preparació de la documentació assistencial i de proves complementàries, tramitació de Segones Opinions Mèdiques, canvis de dades personals, gestions amb altres entitats i d'interconsultes.

Es cerca un/a professional que compti amb aptitud d'empatia, habilitat de comunicació oral i escrita, capacitat de gestió d'estrès i conflictes, habilitats organitzatives i habituat a treballar en equips multidisciplinaris.

S'ofereix:

  • Contracte laboral temporal a jornada completa (matins i tardes)

Les persones interessades hauran de:

  1. Registrar-se a https://appborsadetreball.hospitalsantjoan.cat/login i introduir totes les dades personals i curriculars
  2. Obligatori completar el perfil adjuntant la documentació (currículum vitae, titulacions i carta de presentació) Es descartaran les candidatures que no adjuntin l'acreditació de la documentació curricular
  3. Inscriure's a la convocatòria oberta següent, amb el codi:

OA UAC 04 24

Documentació de la convocatòria

Els candidats/ates que compleixin els requisits mínims exigits seran incorporats a la Borsa de Treball del personal eventual de l'entitat. La inclusió en aquesta borsa no suposa cap compromís de contractació per part de Salut Sant Joan Reus - Baix Camp.

Termini de presentació de sol·licituds: 14 d’abril de 2024