"En MANS de DONES”, actes reivindicatius a l'Hospital amb motiu del Dia Internacional de la Dona

L'Hospital Universitari Sant Joan de Reus s'adhereix, un any més, als actes reivindicatius "En MANS de DONES" amb motiu del Dia Internacional de la Dona i durant el mes de març tots els llibres dels punts de leCtURA estaran escrits per dones, per donar visibilitat al conjunt d'escriptores de tots els temps. Concretament, s'han distribuït 600 llibres entre els quatre punts leCtURA que hi ha a la rambla del centre i a les sales d'espera d'Hospital de Dia d'Oncologia i Radioteràpia, Cirurgia Sense Ingrés i Exploracions Complementàries .

El projecte leCtURA va néixer el 2018 amb l'objectiu de facilitar als pacients i als seus acompanyants llibres per llegir durant la seva estada al centre. Inspirat en el concepte Passallibres (BookCrossing) està basat en compartir llibres, llegir-los i deixar-los anar perquè viatgin per tot el món.

Mostra commemorativa

Recomanacions per a un ús no sexista de la llengua (PDF):

Guia d'ús no sexista del llenguatge - 10 punts per visibilitzar les dones en el llenguatge, de l'Ajuntament de Barcelona

Recomanacions per a un ús no sexista de la llengua - Professions, condicions i càrrecs, de l'ICS

Descarrega tots els plafons informatius de l'exposició "En MANS de DONES" amb motiu del Dia Internacional de la Dona (PDF)