Direcció de l’Hospital i representants dels treballadors signen l’Acord d’Adhesió al III Conveni Col·lectiu del Sistema Sanitari Integral d’Utilització Pública de Catalunya -SISCAT-

La direcció de l'Hospital i representants dels treballadors han signat aquest migdia l'Acord d'Adhesió del Conveni Laboral de l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus al III Conveni Col·lectiu del Sistema Sanitari Integral d'Utilització Pública de Catalunya (SISCAT), un conveni al qual estan adscrits 70.000 professionals del sistema sanitari català. Aquest acord, que l'han signat les representacions sindicals de Metges de Catalunya (MC), el Sindicat d'Infermeria SATSE, la UGT i la direcció de l'Hospital, contempla millores rellevants per a tots els professionals en aspectes com la retribució variable o la reducció de jornada, així com millores específiques en el salari del col·lectiu d'infermeria o en el preu de la guàrdia mèdica. A més, també permet conservar algunes condicions retributives que estableix el conveni propi i que beneficien a tota la plantilla.

Amb aquesta signatura s'avança, d'acord amb la voluntat del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, cap a l'harmonització de condicions laborals de tots els professionals del sistema de salut a Catalunya i situa als professionals de l'Hospital Sant Joan al mateix nivell retributiu que els de la resta de centres hospitalaris de similars característiques.

Situa als professionals de l'Hospital Sant Joan al mateix nivell retributiu que els de la resta de centres hospitalaris de similars característiques