El Servei d’Oftalmologia de l’Hospital obté la certificació en humanització de la Fundación HUMANS

El Servei d’Oftalmologia de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus ha obtingut la certificació en humanització de la Fundación HUMANS, que és una garantia de qualitat i humanització en l’atenció sanitària de serveis hospitalaris i té una vigència de quatre anys. En el procés d’avaluació, un equip independent de la Fundación HUMANS ha acreditat que en l’atenció que es presta als pacients i acompanyants del Servei d’Oftalmologia es compleixen més de 60 indicadors de qualitat en humanització, que tenen a veure amb el suport emocional i l’acompanyament, el respecte als principis ètics de l’assistència, l’accés a la informació, el rigor i la competència científica dels professionals, la innovació i el treball en equip o l’estat de les instal·lacions, entre d’altres.

La Fundación HUMANS és una entitat sense ànim de lucre constituïda per destacats professionals dels àmbit sanitari i social, que desenvolupa projectes per fomentar la humanització de l’assistència sanitària.